سلام خانوما۳۷/۶تب حساب میشه باید قطره بدمش

۵ پاسخ

۳۷ دمای بدن حساب میشه نه تب

اگه واکسن زده تبش هرقدر بود چهار ساعتی بده

عزیزم من بهداشت بهم گفت با این دما سنج های طبی گرفتی هر چی بود نیم درجه بهش اضافه کن بعد اگه ۳۷/5به بالا بود تب حساب میشه....
الان شما طب که گرفتی با نیم درجه اضافه کردن38/1میشه و تب است....
اگه پاراکید میدین به نینی بهداشت به من گفت قطره غلیظی است و کمتر از دو برابر وزن بچه بهش بده قبلشم خوب تکونش بده

هوش مصنوعی نوشته از ۳۷/۵ به بالا تبه

نه عزیزم از38هنوتازه اول تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان کایاولیا🤎 مامان کایاولیا🤎 ۱۷ ماهگی