۳۷ دمای بدن حساب میشه نه تب
اگه واکسن زده تبش هرقدر بود چهار ساعتی بده
عزیزم من بهداشت بهم گفت با این دما سنج های طبی گرفتی هر چی بود نیم درجه بهش اضافه کن بعد اگه ۳۷/5به بالا بود تب حساب میشه....
الان شما طب که گرفتی با نیم درجه اضافه کردن38/1میشه و تب است....
اگه پاراکید میدین به نینی بهداشت به من گفت قطره غلیظی است و کمتر از دو برابر وزن بچه بهش بده قبلشم خوب تکونش بده
هوش مصنوعی نوشته از ۳۷/۵ به بالا تبه
نه عزیزم از38هنوتازه اول تب حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.