فرزند پروری
شیرخشک اپتامیل
پوشک مولفبکس

تصویر
۶ پاسخ

میگن تا آبان دوباره میره بالا تا ۳۰ تومن هم میرسه چیزی ک تحلیل گرا میگن

معلوم نیست احتمال اینو میدن تا ۱۷ بیاد ولی آیا بیاد یا نه؟ اصلا تکلیف معلوم نیست

احتمالا تا آخر تیر بره رو ۲۴ فعلا صبر کن اگر نرفت مجبوری صبر کنی تا آبان

عزیزم اصصصصلا طلاهاتو نفروش الان
باید صبور باشی تا دو سه ما اینده طلا صعودی میشه

الان کسی خریدار نیست خب

والا منم خاستم بفروشم همینطور هی داره میا پایین نم چ کنم

سوال های مرتبط

مامان تیام و سام مامان تیام و سام ۳ سالگی
مامان تانیا مامان تانیا ۳ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان شایان🍓🐣 مامان شایان🍓🐣 ۳ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۳ سالگی
مامان نیل🐧🧸🌈 مامان نیل🐧🧸🌈 ۲ سالگی
مامان نیل🐧🧸🌈 مامان نیل🐧🧸🌈 ۲ سالگی