میگن تا آبان دوباره میره بالا تا ۳۰ تومن هم میرسه چیزی ک تحلیل گرا میگن
معلوم نیست احتمال اینو میدن تا ۱۷ بیاد ولی آیا بیاد یا نه؟ اصلا تکلیف معلوم نیست
احتمالا تا آخر تیر بره رو ۲۴ فعلا صبر کن اگر نرفت مجبوری صبر کنی تا آبان
عزیزم اصصصصلا طلاهاتو نفروش الان
باید صبور باشی تا دو سه ما اینده طلا صعودی میشه
الان کسی خریدار نیست خب
والا منم خاستم بفروشم همینطور هی داره میا پایین نم چ کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.