خانومای ارومیه
نظرتون راحب دکتر حمید نظیفی چیه؟

۴ پاسخ

شنیدم ولی نرفتم شاهپور منتظر عالیه من وقتی دختر بودم میوم داشتم عملم کرد کارش حرف نداره گفت لیلا یه جور عملت میکنم که دیگه میوم سراغت نیاد امروزم برا اقدام میرم پیشش

بروپیش شاپور منتظری عالیه دکترابه دوستم میگفتن چسبندگی رحم داری دوسال بچه دارنمیشی رفت پیش منتظری الان حامله ست

من دوسال رفتم پیشش بهم گف دیگ بچت نمیشع اززندگی ناامیدشده بودم بدیسال بزوربردنم پیش رسول نوذرنژادگف کی گفته نمیشع غلط کرده توهنو۲۲سالته نگولوله هام بسته بودبچم نمیشدنوذرنژادفریتادم عکس رنگی شکرخدابددوماه باردارشدم چرت ترین دکتره خودشم فقط داروگیاهی میگه بخور

من نرفتم ولی عالی هست تعریفشو خیلی شنیدم ولی منم قراره برم پیشش برای مراقبت های پیش از بارداری و بارداری

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته هشتم بارداری