هروقت خودش گفت جیش یا پی پی عجله ای ندارم بابت این موضوع
همین الان رفته پشت مبل کارش رو انجام بده😂🤣
من از آخر ۱۶ ماهگی گرفتم فقط شبا پوشک میکنم اونم واسه احتیاط اونم صبح خشکه همه ی علائم رو داشت و آمادگیشم داشت،قشنگ میگه جیش میدوه سمت دستشویی کفشاشو میپوشونم تا اون موقع هم نگه میداره بعد که قشنگ نشست کارشو انجام میده میشورمش و تمام
هر وقت حرف زد چون خودش میگه ماما فوووووو میبرمش جیشو میکنه میگم پییپی هن داری بکن میگه باشه زورم میزنه ولی نمیکنه کلا تو مای بیبی پیپی میکنه ولی خب باز همون جیشم خوبه حس میکن امر هحده ماهش بشه یا بیست ماهه دیکه کم کم پییپ رو هم بکه اینارم من یادش ندادم خودش ی بار گفت انجام دادم همین
بچم همه این علائمو داره اما دلم نمیاد فعلا بگیرم زوده
واکسن زدم بهتر که شد میخوام تمرین کنم ببینم میگه یا نه
هر وقت حرف بزنه اصلا عجله نمیکنم سر ارسام پوست انداختم
هر وقت ببینم میفهمه و آمادگی داره
۲ سال و ۸ ماه به بعذ
سه سالگی
دوسال و نیم
2 سال به بعد
من که دارم کم کم بهش یاد میدم جیش و پی پی رو
پسر من همه این نشونه ها رو داره وقتی میخواد مدفوع کنه میره یه گوشه یا تو اتاق در رو میبنده ولی من نمیخوام فعلا این کارو کنم زوده به نظرم
عجله ای ندارم
پسر اولمو یه ماه به تولد سه سالگیش با آمادگی خودش گرفتم
دومی هم همون موقع شروع میکنم
دخترم این نشونه ها رو داره انشالله بعد واکسن ۱۸ ماهگی باهاش تمرین میکنم
۲سالگی
سال دیگه همین موقعا اگه آمادگی داشت
من دو هفتس شروع کردم
من برا پرستش از دو سال و پنج ماهگی شروع کردم راضی بودم
۲سال به بعد
همه این نکته ها ک تو تصویز هس بچه ها من دارن ولی خو حس میکنم زوده هنو
انشالله یک الا دو ماه دیگه بعد واکسن ۱۸ ماهگی
۲و نیم سالگی اگه آمادگی داشتن نداشتن دیرتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.