۱۴ پاسخ

هنوز زوده هیچ کاری نکن فقط بده میک بزنه از روز چهارم سیرت میاد نمیتونی جمعش کنی

صبر کن میاد
ماساژ بده زیر اب گرم

پماد شقاق سینه بزن. شنیدم میگن چایی نبات خوبه بخوری و سینه هاتو گرم نگهداری

سینه هاتو روزی چند بار بشور

بری حمام زیر دوش سینتو با آب گرم ماساژ بدی و غذاهای مقوی مثل گوشت و برنج زیاد بخوری و مدام بچتو بزاری پای سینت خیییلی تاثیر میذاره
مال من جوری بود از پاچه شلوارمم شیر میریخت کل لباسام خیس میشد هرجا میرفتم

لاکتاول بگیر،آب هویج بخور

شیردوش برقی ‌کرایه کن
شیر عسل و ماهیچه

قرص شیرافزا

سینه هاتو بشور کاچی آبگوشت اینا بخور ک شیر کنی

برو حموم زیر دوش ای گرم سینه هاتو ماساژ بده بعدم باشیر دوش بگیر سر سینه هات اون جاهایی باید شیر بیاد بیرون بستس باید باز بشه چندبار زیر آب گرم ماساژ بدی شیرت میاد

قطره شیرافزا بخور
ابمیوه و چای کمرنگ بخور
منم مثل تو بودم با اینا شیرم اومد

من سر بچه اولم کلاس آمادگی زایمان شرکت کردم، این نکات رو هم ماما بهم گفت
عوامل زیاد شدن شیر مادر:
۱. اعتماد به نفس مادر
۲. مکیدن زیاد نوزاد (هروقت بیدار شد شیر بده)
۳. مصرف مایعات فراوان (۸_۱۰ لیوان) آب سیب، لبنیات، ماءالشعیرها...
۴. خواب و استراحت کافی و دوری از استرس
۵. شیردهی شبانه
۶. عرق رازیانه و شوید (روزی یک قاشق غذاخوری با یک خرما)
۷. کپسول شیرافزا روزی ۳ تا (کپسول بهتر از قطره هست)

فعلااغوزه عزیز بارهنگ بادوم بخور می‌دونی چیه؟
بادو هفت تادونه پوست کن بریز تو آبجوش خیس بخوره بعد پوستشونوبکن بکوب یا آسیاب کن.حالاجدا دوای بارهنگ رو ده دقیقه توی کمی آبجوش خیس کن و نبات هم بریز تاشیرین بشه بعد هم بادوماروبریزوروشون آب جوش بریز بخور
من خوردم روز سومم خیلی شیرکردم

زمان بده چیزای مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی