کسایی که شیر دوش دارن چه مارکی بهتره؟مکشش خوب باشه

۶ پاسخ

من خریدم ولی دیگه شیر نمیدم خیلی مکشش خوب بود اگه میخای بهت میفروشمش

کیکابو بدنیس
خ استفاده نکردم ولی تو بیمارستان خ کمکم کرد

من پرتابل کیکابو وینه رو داشتم عالی بود

من MY378 دارم و راضیم

من پورتال گرفتم تو سوتین جا میشه

momcozy s9 داشتم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۸ ماهگی