یه قاشق چایخوری عسل با زنجبیل و ابلیمو رو روش اب جوش بریز مثل دمنوش بخور ،طعمشم بد نیس
منم سرما خورده بودم خوردم بهترم کرد
آب نمک قرقره کن روزی سه بار آبلیمو بزن خوبه برا گلو. برو دکتر قرص بده بستگی به شن حاملگیت دارو میده. ولی اکثرا سفیکسیم و آستا ساده میدن. حتی نمیدونم الان شلغم پیدا میشه یا نه اونم خودش خیلی خوبع
شوهر من از موقعی که ازدواج کردیم تا حالا فقط دوبار سرما خورده😶😶اصلا این مرد با سرماخوردگی هیچ آشناییتی نداره ها
من اول بارداری شدید گرفتم اصاا دارو نخوردم تحمل کردم خیلی بد بود ولی میترسیدم دارو بخورم
اب نمک توی گلوت قرقره کن
عزیزم منم گرفته بودم دکتر گفت شیر داغ با یذره زردچوبه و عسل بخور شبا قبل خواب
و شربت لیمو عسل
مایعات و سوپ زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.