بچم سرفه و عطسه داره چی بهش بدم؟
پلارژین خوبه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم پلارژین خیلی خوبه

چند وقتشه؟
اگه بالای یکساله ایورامی ام میتونه بخوره

سوال های مرتبط

مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری