منم دیروز ۱۰ روز که از پریودم گذشته بود رفتم دیروز ازمایش دادم منفی شد ولی مامانم اینا که سن بالا هستن گفت بذار یه ماه دیگم بگذره چون یکی همینجوری بوده هم ازمایش میداده هم تست میگرفته منفی بود بعد دو ماه مشخص کرده که باردار هست
برو ازمایش بده نکنه کیست تنبلی چیزی داشته باشی خدای نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.