۷ پاسخ

دارو چی بدم بهش شربت چی میدین شما

احتمال آروغم هس دخترمنم بعضی وقتا اینجوری میشه ی رب بیس دقیقه اروغشو میگیرم می‌ذارم جاش خوب میشه

اژ کولیکه یا رفلاکس اخه رفلاکس داره ولی کولیک نداشت یعنی اونم گرفته😭

کولیکه.بچه من ۲۴ ساعت همین بود...از چهلم کمتر شده

کولیک داره پسرمنم همین جوریه

کولیک داره عزیزم دختر منم همینطور بود
ببرش دکتر دارو میده

بیچاره کولیک داره دلش درد میکنه ببرش دکتر قطره میده بهش

سوال های مرتبط