وره خصوصی پری
من قند مصنوعی رو حذف کردم فقط انگار برنج و نون و قند میوه میخورم و البته شبی یه دونه متفورمین داده دکتر بهم...
قندم الان نرماله و بهم گفت قطعش نکن فعلا
ب من دکتر رژیم داد
قند مصنوعی که کامل حذفه
برنج و نون باید محدود بشه
نون جو یا نون سنگک استفاده کن اونم در حد دوتا کف دست
برنج هفته ای سه بار تقریبا ۱۲ تا قاشق
وعده صبحانه نهار شام و سه تا میان وعده داشته باش
کنار غذا ماست کم چرب با اسفناج یا کدو بخور اینا تو کنترل قند تاثیر داره
میوه ام میتونی تو میان وعده هات بخوری ی واحد
غذا هیچی قط نکردم ولی کم کردم چربی کمتر استفاده میکنم سیب زمینی تو غذا نمیزارم
شیرینجات شکر نوشابه بستنی نمیخورم کیک سعی میکنم کم شیرینی استفاده کنم چون خیلی دوست دارم و اینکه انسولین میزنم برنج قبلا ی بشقاب پر میخوردم الانم در حد ۷ تا ۱۰ قاشق میخورم فست فود در حد فلافل خونگی میخورم
کدو و بامیه سبز حتما جز برنامه ت قرار بده خیلی تاثیر داره برای پایین آمدن قند هندونه خیلی دوست دارم در حد ی قاچ میخورم خربزه نمیخورم تو خونه چون قندش بالاست
من که اصلا قند مصنوعی نمیخوردم ولی قندم بالا رفته بود الانم نمیخورم دکترم قرص متفورمین تجویز کرده یخورده توی مصرف برنج و سیب زمینی و ماکارانی خودمو مراعات میکنم🫠
قند شیرینو حذف کن
روزی ۵ تا گردو
واسه من بالا نبود ولی دیگه چایی شیرین نمیخورم با چاییم قند نمیخورم بجاش یدونه توت خشک میخورم هندونه نمیخورم اگه دلم بخواد خیلی کم میخورم
من از اولی ک فهمیدم باردارم دیگ نوشابه قند و... نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.