وقتی دکتر صلاح دیده و نوشته اومدی از ماها که سواد کافی نداریم میپرسی؟
من از هفته ۱۸ استفاده میکنم
منم از اول دارم استفاده میکنم شبی یدونه،اگه درد اینا داشتم روزم میزارم
من ازاول بارداری دارم شیاف استفاده میکنم
دکترت بهت داده استفاده کن استفاده نکردنش ضررداره نه استقاده کردنش
من از اول بارداری روزی دو تا استفاده میکنم ضرر نداره که جا بچه رو محکم میکنه
سلام نه نداره مسکن است دردداشته باشی خوبه من خودم استفاده کردم
من هر روز استفاده میکنم
نه پروژسترون ضرر نداره از زایمان زودرس جلوگیری میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.