۹ پاسخ

چیزای مقوی بخور عزیزم آبگوشت سیرابی یا کله پاچه آب هویجم خوبه

وزنش خوب بوده

وزن تولدش چقدبود
نگران نباش وزن میگیره
بعضی بچه هااین مدلی ام
پسربزرگترم ک ۱۹ماهشه اونم ماه اول وزن نگرف چون رفلاکس داشت ب بعدش خوب شد

الان با اینکه هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک وزنش شده ۳کیلو ۳۰۰ باید ۴ کیلو میشده الان

ب خودت برس شیرت قوی بشه
شیرخشکم بهش بده
پسرمنم توماه اول وزنش کلی افت کرد

باز زردیش خوب شد وزنش شد ۳ کیلو ۴۰۰

زردیش گرفت شد ۳کیلو ۸۰ گرم

۳ کیلو ۲۰۰

بدنیا اومد چقدر بود مگ؟

سوال های مرتبط