عجب سوالی😐😐لابد میان میگن پسر کمتره. همونطور که میگن پسر باردارباشی خوشگل میشی😐من نفهمیدم چرا این زنا به همجنس خودشون تعصب ندارن و عاشق شومبولن😂
والا مادرم ميگفت سر داداشم بيشتر اذيت شد سر من خيلي راحت زاييد بستگي به لگن و وزن بچه داره
چ ربطی داره🙄🙄 ب لگن و توانایی بدن بستگی داره
من جفت بچه هام پسرن
سر اولی درد بیشتری کشیدم
نشنیدیم اینو
میگن پسر راحتتره
😂 از اون سوالا بودا
پسر درد زایمانش کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.