زایمان پسر کمدردتره یا دختر

۸ پاسخ

عجب سوالی😐😐لابد میان میگن پسر کمتره. همونطور که میگن پسر باردارباشی خوشگل میشی😐من نفهمیدم چرا این زنا به همجنس خودشون تعصب ندارن و عاشق شومبولن😂

والا مادرم ميگفت سر داداشم بيشتر اذيت شد سر من خيلي راحت زاييد بستگي به لگن و وزن بچه داره

چ ربطی داره🙄🙄 ب لگن و توانایی بدن بستگی داره

من جفت بچه هام پسرن
سر اولی درد بیشتری کشیدم

نشنیدیم اینو

میگن پسر راحتتره

😂 از اون سوالا بودا

پسر درد زایمانش کمتره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی