۸ پاسخ

دختر من نگرفت پستونک رو
خیلی بدش میومد حتی بزرگ هم شده بود تا میذاشت دهنش عوق میزد و بدش میومد

بده هرکی گفت نده بزن تو دهنش

مکیدن به نوزاد حس آرامش میده ولی نباید همیشگی باشه. اگه پستونک ندی انگشتش رو میمکه
بهترین راه دادن پستونک بعد از ۱۰ روزگی و کم کردنش بعد از یک سالگیه. ۱ونیم سالگی باید کاملا قطع شده باشه، قبل از اینکه بچه بزرگتر بشه

من دتدم ودکتدم گف تایسالگی اتفاقن خوبه مخصوصااوایل براارامش کودک وقوی شک فکش برای مک زدن بعد۷،۸ ماهگیش دیگ ندادم

واسه وقتایی که رفلاکس یا کولیک دارن عالیه چون همش میخوان میک بزنن پسر من نگرفت متاسفانه

من میدم زیر یک سالگی تمومش میکنم که بعدا برای ترکش اذیت نشه

من که تصمیم ندارم بدم یکی از اشناهامون پستونک می‌گرفت نتونستن زود بگیرنش بچه خیلی وابسته بود گریه میکرد حالا دندوناش این شکلی شده

تصویر

من شنیدم میگن خیلی خوبه منم بچم به دنیا آمد میخام بهش بدم

سوال های مرتبط