۸ پاسخ

سلام خوبی عزیزم
گل دخترت چطوره
تاریخ زایمانت کیه گفتن

من از یکماهگی به پسرم دادم تا۱سالو۵ماهگی ..خوب بود راضی بودم مخصوصازمانیکه میخان همه چیودهنشون کنن پستونک یکم جلوگیری میکنه به این یکیم میدم

اگه بدی خوبه چون وقتی بی قرار میشه ارومش می‌کنه من از اول ندادم الآنم نمیگیره گاهی که خیلی گریه می‌کنه اگه می‌گرفت ارومش میکرد ولی نمیگیره

من دوس دارم بعد گریه کردنی بهونه گرفتنی خیلی خوبه

خوبه عزیزم. به خصوص واسه نوزادی که کولیک داره.
من میدادم.
اماخب نه همیشه. تقریباموقع خواب فقط.
ده ماهه بود دخترم ازش گرفتم.
دوره ی مفید خوبی بودواسمون. هیچ کدوممون خم اذیت نشدیم.

من به بچه اولم میدادم اتفاقا خیلی ام خوب بود آرومش می‌کرد

من خیلی دوست داشتم بدم ولی تو بیمارستان گفتن از شش ماهگی خواستی بده زودتر نه منم ندادم
دیگه نمیدونم درسته یا نه

چرا ندی عزیز
من که میدم خیلی هم خوبه
اورتودنسی بگیر

سوال های مرتبط

مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی