موهاش بلند بود ۱۵روزگی مامانم گفت بیا کوتاه کنیم گفتم نه نمیزارع گفت با قیچی یکم کوتاه کنیم گفتم باشه با قیچی یذرع کوتاه کردیم دیدیم نمیشه اصلا با ماشین اصلاح امتحان کردیم نشد میترسید گریه میکرد دیگه زشت شد مجبور شدیم با قیچی کوتاه کنیم کوتاه بلند وخییییلی ضایع شد خیلی بد بدترین اشتباه این بود اصلا نباید دست میزدیم
با چند بار بالا اوردن یا چندتا جوش صورت هی بچه رو این دکتر اون دکتر نبر که عیب بذارن روش و صدتا داروی شیمیایی بهش بدن، همه اینا خود به خود حل میشه
تندتند بخوابونش بچه زیر یک ماه فاصله بین دوتا چرتش ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ست ، نصف گریه هایی که ما فکر میکنیم از گرسنگیه و هی شیر به بچه میدیم درواقع گریه ی بیخوابی و خستگی بوده. راههای خوابوندن هم زیاده هی رو پا نذار بعد بگی پس چرا خوابش نمیبره، ببرش تو ماشین بچرخون، تو گهواره بذار، سشوار روشن کن و غیره
خیلی بهش شیر دادم دفع کرد و فقط خداروشکر یه بار زردی گرفت بهش شیرخشت و ترنجبین دادم
بدنشو (پشت گوشاش.ارنج.زیربغل.زانو)با عرق بیدکاسنی تمیزمیکنم و پودر جوهر تباشیر میزنم
جوراب نپوش براش.گرمش نگیر اینا دیگ قشنگم
بهش تند تند شیر بده ک زردی نگیره
اصلا لباس زیاد نپوشون و گرمش نگیر
سعی کن خوردن حبوبات رو محدود کنی
سرشو ناز نکنی بهتره چون هنوز از قسمت بالا شل و خیلی حساسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.