سلام خانوما کسی میدونه بچه چند هفته میره دستگاه؟

۳ پاسخ

معمولا قبل ۳۶ هفته دستگاه میرن و بعد ۳۶ اگ دنیا بیان بستگی داره به شرایط جسمانی نوزاد اما اکثرا نمیرن دستگاه بعد هفته ۳۶

بعضیا ۳۹ هم میرن دستگاه به سلامتی نوزاد مربوطه
من پسرم ۳۴ هفته بدنیا اومد نیاز به دستگاه نداشت ولی چون قلبش مشکل داشت گذاشتن دستگاه

فکرکنم ۳۰هفته تا ۳۵هفته
بستگی داره ب شرایط بچه وامپول ریه ک زده باشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری