کسی میدونه؟
چند هفته بچه کامله و دستگاه نمبره؟

۹ پاسخ

عزیزم ربطی ب هفته نداره من ۳۹ هفته زایمان کردم ولی پسرم رفت دستگاه و دکتر گفت زود به دنیا اومده و ریه اش کامل نشده هنوز😕

از ۳۶ به بعد دگ دستگاه نمیره . باز بسته به شرایط دنیا اومدن نی نی داره

دیگه بدن هر بچه با یکی دیگه فرق داره

اصولا نمیشه قطعی گفت دخترم۳۸ و ۲ روز اومد با دو دوز امپول ریه و وزن۳۲۰۰ ولی۳ روز بستری شد چون ریه اش اب داشت تنفسش تند بود اکسیژنش کم بود....
ولی خیلی دیدم۳۶ اومدن ولی دستگاه نرفتن

۳۷کامله

۳۷هفته

دختر من سی شیش هفته بود نرفت دستگاه

الان کامله دیگه من ۳۷ هفته و ۱ روز بودم ولی بچه نا بچس فرق میکنه

شما الان بچت کامله دیگه
تو همین هفته سز میکنن

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی