۴ پاسخ

برای منم این جوریه کل شبانه روز میسوزه

دیگ دکتر گفته برو.منم میسوزه بعد غذا

برای اینکه کمتر درد بکشی یه امپرازول بخور موقتی خوبه

با فاموتدین خوب نمیشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی