چرا نمیخابه لالایی گزاشتم فقط گوش میده !

۲ پاسخ

من دیشب ساعت ۴ با لگد بیدارم کرده نخوابید یه چیزی خوردم خوابش برد

کی نمیخوابه

سوال های مرتبط

مامان سبحان🌹نورا مامان سبحان🌹نورا ۸ ماهگی