آستامینوفن بذار فشار بده منم اونطوری بودم نجاتم داد
برو دکتر😊 باعث زایمان زودرس میشه پانسمان میکنه برات تا بد زایمان دردش از بین میره
دکتر بهم گفت استامینوفن ۵۰۰ بخورم برای درد دندون
فقط دعا میکنم زود خوب بشی الهی
من یه نفر رو میشناختم تو بارداری 7 تا دندون خراب داشت و دردش شدید بود آب پرتقال طبیعی میگرفت میخورد میمیچرخوند تو دهنش خوبش میکرد
ی امپول بی حسی هس ک ماما داده بود ب دوستم اونم بارداره ب لثه یکم تزریق میکرد بی حس میشد برو ی دکتر بگو ک قابل تحمل نیس بگو امپول بده
نمیشه شیاف گذاشت؟؟
استامینوفن بخور
یا اگه دندونت جا داشت از قرص یکم جدا کن بزار داخل دندونت روش دستمال کاغذی بزار فشار بده
عسل بزار روش
آبغوره و یکم نمک بزار بجوشه خنک ک شد چند بار دهنت و پر کن خالی کن یا تیکه پنبه رم آغشته کن بزار روش آرومش میکنه
سلام منم مثل شما بودم از دکترم نامه گرفتم رفتم پیش دندانپزشک با جلیغه مخصوص برام عکس گرفتن و به صورت سطحی برام عصب کشی کرد در حد یک ربع بیشتر طول نکشید ولی گفت بعد بارداری بیا که کامل دندون خوب کنم .روز و شب براش دعا میکنم .چون قبلش کن کارم فقط گریه شبانه و درد و انواع مسکن ها و اسپری ها بود ولی جواب نداشت
سه ماهه ی دوم میتونی ببری برات پالپو کنن عصبو بکشن و پرکردنشو بزارن برای بعد زایمانت
من خودمم دارم ولی روزی یبار ۱۵عدد میخک با نصف لیوان اب میذارم میجوشه بعد با نمک سزکه قاطی میکنم قرقره میکنم عالی چند روز پشت سزهم انجام بده
پماد لیدوکایین بریز روش 5 دقیقه باشه بعد بشور کلا بیحس میشه
عنبرنساخیلی خوبه واس دندون درد من همیشه استفاده میکنم باقطره میخک
وای کاملا میفهممت😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.