ضرری داره فق پاهام گزاشتم؟

تصویر
۸ پاسخ

اره خیلی ضرر داره😒

اره خیلی خطرناکه دیگه هیچوقت این یه کارووووو نکنننن😃

به به آب دزفول شفاس بذار😂

سرما بخوری برا بچه خیلی بده

چرا باید ضرر داشته باشه من استخر هم میرم

کجاس اینجا

نه صفا کن

نه ندارع

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری