خانومااین شیاف گلسیرین کارسازه کیا استفاده کردن خوب بوده؟؟

۴ پاسخ

ارع من یبوست خیلییییی شدید داشتم خیلی موثر بود 👍🏻

عزیزم شربت شیر منیزیم خیلی خوبه گرفتی بدون قندش رو بگیر
بازم با دکترت مشورت کن

خیلیا راضی بودن اگر شرایطت خیلی سخته و دفع نداری امتحانش کن

برای چی هست

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی