سلام خانوما جواب آزمایشمه کسی تفسیرشو میدونه؟

تصویر
۴ پاسخ

پلاکتت پایینه

خیلی ممنونم دوستان😘🙏

افت خفیف پلاکت داری

یکم کم خونی ،دفع پروتعین نداری نرمال ، به یه دکتر نشون بده حتما

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سپــهر 🐣 مامان سپــهر 🐣 ۲ ماهگی