۱۰ پاسخ

بخوابون بعد بزار

من ۱۰ روز دسگاه اوردم ۱۰ دقیقه ام نموند 😂

من کنارش دراز میکشیدم شیر میدادم آروم میشد

خیلی سخته خوابش بابد سنگین بشه بعد بزاری داخل دستگاه

چشم بندهم اذیتشون میکنه سعی کن چشم بند روی پیشونیش باشه بهش عادت کنه منکه شیرخودمو میدادم سرشو میاوردم بیرون پاهاش زیردستگاه میذاشتم میگفتم همینم شاید فرجی شد
دکترم بیشتر از دستگاه روی شیر تاکید داشت
اگر خودت شیرداری شیرخودتو بده زود هضمه تندتند گشنه اش میشه و شیربیشتری میخوره و زودتر زردیش خوب میشه

فقط موقع خواب باید بزاری فقط

خیلی سخته،ان شالله زودی زردیش بیاد پایین شده ۵ دقیقه هم بذار تو دستگاه،.
ما مینشستیم جلوی دستگاه بچه تو اغوشی سوییسی میذاشتیم دستمونو زیر اغوشی ،اگه بیدار میشد هی با دست تکون میدادیم که بخوابه،

بدترین چیز همین دستگاههه خیلی سخته
بنظرم خودت شیرخشت ترنجبین بخور اگر شیرخودتو میدی
ب بچه ات هم قطرع بیلی استاپ بده ک زودتر تموم شه نخوای زیاد بزار زیر دستگاه

بزوووور ،انقد زیر دستگاه نازش میکردیم ،اون تایم هم ک بیرون بود شیر میخوزد اروغ میزد راه میبردمش خوابش سنگین می‌شد میزاشتیم داخل دستگاه

خیلی سخته واقعا دوروز منم با بچه عذاب کشیدم ولی باید خوابش سنگین بشه بزاریش چاره ای نیست

سوال های مرتبط