آزمایش بهداشت بخاطرکم وزنیش گرفت مشکلی نداشت به قول مادرم میگه بعضیاتوشکم مادربزرگ میشن بعضی توبغل مادر😅
نگران نباش عزیزم ان شالله بهتر میشه زودی میارنش پیشت
ان شالله ب زودی میاد بغلت
تنفس تند بچه ها اصلا خطرناک نیست عزیزم
پسر منم با اینکه سر وقت دنیا اومد و با وزن بالا بازم بستری شد بخاطر پرش بینی
میگفتن پره های بینیشو باز کرده موقع نفس کشیدن و باید بستری بشه
در حالی که الان که ۱۲ سالشه وقتی خوابه بینیشو همونجوری میکنه انگار ژنتیکشه 😂 و بخاطر این موضوع بیخود ما ۷ روز بستری بودیم
نگران نباش نی نی منم 2100بود
عزیزم شما iugr بوده کوچولوت؟
نگران نباش دستگاهم مثل شکم مادره اتفاقی نمیفته رشد میکنه
نگران نباش توکلت بخدا باشه ایشالا زود میاد بغلت
نی نی منم ۲۵۰۰ بود
نگران نباش عزیزم انشاالله زودی میادتوبغلت😍😍
عزیزم نگران نباش ان شاءالله زودخوب میشه وبغل بگیریش🤱🏻
عزززیزم نگران نباش خوب میشه چطور ۳۹ هفته وزنش پایینه این همه
عزیزم منم زایمان اولم یک هفته دستگاه موند بخاطر عفونت ریه
برای سلامتش بهتره. خوب میشه میاد پیشت😍
نگران نباش بچه منم پنج روز دستگاه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.