۲ پاسخ

سلام خوبی پسر خواهر شوهرم هم اپتامیل ۱ بهش داد بعد شش ماهگی ۲ گیرش نیومد بنده خدا نان ۲ بهش میده از اون موقع همیشه هم مریضه

شاید بخاطر دندون هست اسهاله

سوال های مرتبط