میگن میخک هم خوبه رو دندون بذاری
اجی من هم داشتم شدید رفتم دندون پزشکی امپول عفونت باقرص استامیتفون ساده داد زدم بهترم شماهم برو البته دکترزنان هم رفتم گفت مصرف کن چون بچه عفونت میگیره
عزیزم سه ماه اول نمیتونی بری دندون پزشکی چون خدایی نکرده خطر سقط خیلی بالاست
منم داشتم دندونم به عصب رسید فقط خون میومد
تحمل کردم ولی نصف دندونم پودر شد اومد تو دهنم الان درد ندادم
منم درد داشتم دکتر بهم ژل دنتا باریچ داد و کپسول آموکسی سیلین
یه قطره میخک یا همچین چیزی هست داروخونه ها دارن خیلی اروم میکنه. نمیدونم تو بارداری مجازه یا نه
ببین نمک دریا و عسل طبیعی بگیر قاطی کن بمال به لثه هات ۱۰ دقیقه باشه اگه عفونت داشته باشی قشنگ میکشه بیرون سوز میده ولی ارزش داره
میخک رو بپز از صافی ردش کن ابش رو غرغره کن
والا من درد داشتم وحشتناک بود مجبوری بی حسی از داروخونه گرفتم الان خوبم خداروشکر
سه ماهه اول اصلا نمیتونی دست بزنی سه ماهه دوم ولی میتونی درست کنن یا بکشن
عزیزم برو دکتر اگه پوسیدگی باشه ماههای آخر اذیتت میکنه. الان بیحسی هایی استفاده میکنن که برای جنین ضرر نداره. فقط به دکترت بگو باردادی.
زود زود مسواک بزن اب ونمک بزن بعد قرص دورنگ بخور چای اصلا نخور داغ و سرد نخور ذکر حضرت فاطمه بده انشاالله خوب میشی
برو بیمارستان شهرام دندان پزشکی مخصوص مادران باردار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.