خانما اگه 18هفته 5روز یا همون 19هفته برم انومالی دیره؟؟؟

۱۱ پاسخ

من ۱۷هفته رفتم

نه وقتش همون موقع است

بستگی داره ی موقع دیدی تو سونو ازین تاریخ بیشتر بود یا کمتر بود
من طبق پریود ۱۷ و ۶روز رفتم.
طبق انتی همون روز ۱۸ هفته و ۲ روزم بود
تو آنومالی ۱۷ هفته و ۵ روز بودم
تو ۱۹ هفته بری اگه بیشتر باشی یکم دیره
۱۸ هفته و ۲یا۳ ردز برو

من دقیقا همین تایم رفتم

نه عزیزم
تا ۲۲ هفته وقت داری

دکترت کیه عزیزم؟

نه گلم دیر نیست بهترین زمانش ۱۸ هفتست منم انشالله ۱۸هفته و ۴روز وقت دارم میرم

نه دیر نیست میتونی الانم بری تا هفته ۲۲ وقته داری
معمولا بیشتر از هفته ۱۸ تا ۲۰ هست
من خودم ۱۸ هفته ۴ روز رفتم همه چی اوکی بود

خییییییر. تا ۲۲ هفته وقت داری

تا 20هفته وقت داری

ن عزیزم برو همین امروز فزدا

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان آریان💙 مامان آریان💙 ۶ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد