من ۱۷هفته رفتم
نه وقتش همون موقع است
بستگی داره ی موقع دیدی تو سونو ازین تاریخ بیشتر بود یا کمتر بود
من طبق پریود ۱۷ و ۶روز رفتم.
طبق انتی همون روز ۱۸ هفته و ۲ روزم بود
تو آنومالی ۱۷ هفته و ۵ روز بودم
تو ۱۹ هفته بری اگه بیشتر باشی یکم دیره
۱۸ هفته و ۲یا۳ ردز برو
من دقیقا همین تایم رفتم
نه عزیزم
تا ۲۲ هفته وقت داری
دکترت کیه عزیزم؟
نه گلم دیر نیست بهترین زمانش ۱۸ هفتست منم انشالله ۱۸هفته و ۴روز وقت دارم میرم
نه دیر نیست میتونی الانم بری تا هفته ۲۲ وقته داری
معمولا بیشتر از هفته ۱۸ تا ۲۰ هست
من خودم ۱۸ هفته ۴ روز رفتم همه چی اوکی بود
خییییییر. تا ۲۲ هفته وقت داری
تا 20هفته وقت داری
ن عزیزم برو همین امروز فزدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.