من پیش ندا سالاریه میرم خیلی دکتر خوبیه
فک کنم اخریشه دیگه
نمیدونم برای رشده فک کنم
نه انتی ندادم
خود انتی سه بار سونو شدم راستی🤣
قلب و دوبار رفتم اولی کوچیک بود سونو کبد و پانکراسم جدا دادم.یه بار انتی سه هفته یه ماه دیگه موقع انومالیه
من قلب،انتی،جنسیت،آنومالی
کیسه آب قلب إنتی انومالی
چهار بار
قبل تشكيل قلب
تشكيل قلب ٦ هفته ك دكتر گفت ٨ هفته تكرارش كن
٨ هفته برا قلب مجدد
١٤ هفته انتي
١٥ هفته برا جنسيت
١٧ هفته فك ميكردم ابريزي دارم و رفتم
١٨ هفته انومالي
بعديشم بايد ٢٨ هفته برم
من تشکیل قلب. و انومالی. و یکی دیگه گفتع تا قبل هفته۲۵ انجام بده یعنی هفته ۲۴
من ۵تارفتم
هر دوهفته دکترم سونو انجام میده
شش بار تا الان
قلب
انتی
انومالی
هفته دیگه یه طول سرویکس میخامبرم
سه بار ی بار تشکیل قلب ی بار انتی ی بار انومالی
من ۴بار
هزار بار😅😅😅
قلب
انتی
انومالی
رشد
یکی دیگم دارم که نرفتم
من چهاربار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.