۸ پاسخ

من کلا ۶ تا سونوگرافی رفتم تا زایمانم‌.با اینکه هیچ مشکلی هم نداشتم

هفت تا
سه تا سونو قلب
ان‌تی
انومالی
اکو
تعیین جنسیت

نمیدونم اینقدر زیاد بوده حسابش دررفته😂

سه تا سونو از اول بیشتز نداره دیگ.سونوی تشکیل قلب سونوی،انتی، سونوی،انومالی‌

سونوی قلب
انتی
انومالی
یه سونوی داپلر
۲۸ هفته هم سونوی رشد و داپلر باهم
اکوی قلب خودم و جنین هم دادم

سونوی قلب
سونوی انتی
سونوی اورژانسی ( خون دیده بودم)
سونوی آنومالی
سونو های توی خود مطب دکترمم که هر سه هفته چک میکنه ،اونا سونوهای اصلی بود که بیرون مطب جای دیگه انجام دادم و باز به دکترم نشون میدادم

من معمولا هروقت برم پیش دکترم سونو میشم

من دو تا غربالگری
یکی ام‌اکوی قلب

سوال های مرتبط

مامان 🎀هــانــا 🎀 مامان 🎀هــانــا 🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی