بچه ها من شنبه میرم انومالی واسم دعا کنید

۷ پاسخ

ان شا اللع

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

تاسوعاا عاشورا چندشبه میفته؟؟
من میخوام چهارشنبه بعدی برمم

ان تی خوب بوده ان شاءالله آنومالی هم خوبه نگران نباش

ایشالا خوبه همه چی

منم شنبه میرم🥹

انشالله همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان سلین و آروین🩵 مامان سلین و آروین🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری