یک شنبه میرم آنومالی برام خیلی دعا کنید

۸ پاسخ

منم قراره فردا برم خیلی هیجان دارم

انشالله همگی زیر سایه امام رضا بالب خندون از سونوگرافی برگردیم خونهامون

انشالله به سلامتی

انشاالله به حق فاطمه زهرا هرچی میخوای بهت بد با خنده بری با خنده بیای بیرون

منم فردا صبح میرم ایشالا برای هممون خوب باشه محتاج دعاییم

من فردا صبح میرم دعا کنید واسم

من دوشنبه میرم برای منم دعاکنین 😥

منم یکشنبه میرم انومالی .. انشاالله که واسه هر دومون همه چی خوب پیش بره

سوال های مرتبط

مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ویکم بارداری