مامانا شیشه شیر چی بخرم ؟؟؟

۹ پاسخ

من کلا تاکید داشتم شیشه شیر و پستونک استاندارد باشه جوری نباشه که سینمو نگیره فروشنده رووکو رو پیشنهاد کرد حالا تا ببینیم چی میشه
دخترم نه شیشه گرفت نه پستونک مقایسه میکنم این برند با وسایلی که من اون موقع خریده بودم خیلی متفاوته حالا انشالله استفاده کنه

من دکتر براون گرفتم ولی چون میخوام شیر خودمو بدم شیر خشک نخرید ک نیاز شد همونجا میخرم

من بین دکتر براون و اونت موندم کدوم رو بگیرم

من بیبی لند خریدم راضی ام

اونت فقط

چرا میخوای بخری؟ من نخریدم چون قصدم اینه ک شیر خودمو بدم. تازه بیمارستانم بهم گفت اوردن شیشه شیر روز زایمان ممنوعه. اگر شیر نداشتم و مشکلی پیش اومد اون موقع به همسرم میگم یکی بخره. امیدوارم که شیر خودمو بخوره

من برای بچه اولم ب اشتباه حرف دیگران بی بی لند خریدم افتضاح بود باعث شد دیگ سینمو نخوره
اما برای این بچم گفتم پول زیاد بدم ک‌سینم ول نکنه چیزی ک مشابه سینه مادره خریدم اونت تا ب دنیا بیاد ببینم چ شود .اونت تجربه خرید خواهرم و زن داداشمع
میگن کپ سینه مادره شیر با تلاش میاد تو دهن بچه مثل سینه

من دکتر براون گرفتم

شیشه شیر که خیلییییی گرون شده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پسر ام البنین مامان پسر ام البنین هفته سی‌وششم بارداری