کیا تنش های عصبی گرفتن بعد بارداری ؟

۴ پاسخ

خیلی از دعا نویسا کلاه بردارن
ولی مثل این سید ندیدم تو عمرم خیلی ادم دل صاف کار درستی هست
با اینکه دستشم خالیه ولی برا پول حرص نمی زنه

والا من قبل حاملگی گرفتم خدا به داد بعدش برسه

من افسردگی شدید گرفتم ۳ روزه بکوب گریه میکنم

سلام دوستان عزیز
می خواستم سیدی معرفی کنم دعا می نویسه واقعا خیلی دستش خوبه تا دست می‌کنه برا قلم مشکل آدم حل میشه خیلی سریع جواب میده دستش خیلی خوبه
کسی مشکل داشته باشه
تو ازدواج .ازدواج با کسی که دوسش داره
بیماری یا کسالت داشته باشه گره تو زندگی و کارش باشه
گشایش مالی می خواد تو زندگیش
و هرمشکلی که داشته باشه حلش می‌کنه
من خودم گرفتم خیلی خوب بود سریع خوب شدم گفتم معرفیش کنم
شما هم اگر کسی مشکل داشته باشه تو دوستانتون آقوامتون معرفی کنید چون من نتیجش دیدم عالی بود حتی برا یک بار هم شده امتحان کنید ...
شمارش۰۹۱۷۵۰۶۷۰۹۳
آقایی موسوی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی
مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی