مامانا افسردگی بعد زایمان میگیرن من افسردگی تو بارداری 🤰🏼🥺

۸ پاسخ

منم همینطور مدام در خلوت خودم میشینم گریه میکنم همش بغض دارم

منم افسردگی گرفتم اخلاقم بد شده همش به شوهرم گیر میدم

اگه بهداشت ثبت نام کردی برو بهشون بگو
رایگان می‌فرستنت پیش مشاوره چون ممکنه تبدیل بشه به افسردگی بعد زایمان

من هردو🤕

من بعداز زایمان گرفتم یسره درحال گریه بودم با کوچکترین حرف اشکم میومد خیلی بد بود

من همین الان اینجوریم خیلی بده کلا بغضم

طبعیه گلم سعی کن خودتو با چیزی مشغول کنی که بدتر نشی

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری