منم همینطور مدام در خلوت خودم میشینم گریه میکنم همش بغض دارم
منم افسردگی گرفتم اخلاقم بد شده همش به شوهرم گیر میدم
اگه بهداشت ثبت نام کردی برو بهشون بگو
رایگان میفرستنت پیش مشاوره چون ممکنه تبدیل بشه به افسردگی بعد زایمان
من هردو🤕
من بعداز زایمان گرفتم یسره درحال گریه بودم با کوچکترین حرف اشکم میومد خیلی بد بود
من همین الان اینجوریم خیلی بده کلا بغضم
طبعیه گلم سعی کن خودتو با چیزی مشغول کنی که بدتر نشی
طبیعیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.