تو دوره بارداری افسردگی طبیعیه؟
شنیدم برای بعد بارداریه

۶ پاسخ

اگر همسر همراه خوب نداشته باشی مثل من آره من افسرده شدم

اره طبیعیه من چون چند بار خون ریزی کردم همش حالم بد بود الان بهترم

بعضیا میگیرن تو هردوره

انتی رفتی یا ن

ولی سعی کن اینجوری نباشی رو جنین تاثیر میذاره

آره خب بارداری نوسانات خلقی زیاد داره

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آمین کوچولو🩵🐣 مامان آمین کوچولو🩵🐣 ۸ ماهگی
مامان آوینا 🤍🕊 مامان آوینا 🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری