۱۴ پاسخ

عزیزمممم
میبندی اونجوری گریه نمیکنه؟

ببخشید چه شیری به بچتون میدید

ولا انگار جایی امضا کردن ۲۴ساعت بیدار باشن

منم دستاشو میگیرم قربون صدقش میرم میخوابه ولی نمیبندم چون دلم نمیاد

وای دلم یجوری شد ببین چطور خوابیده .
توروخدا بازش کن

از بس سفت بستیش شل کن خواهر

کافر شدی اخه چطور دلت میاد بازش کن لطفاااااااا😒😒😒😒

🤭🤭🤭🤭

من دستاشو با دستام میگیرم یواش ، اینجوری نبند بچه رو گناه داره

منم تا دستاشو نبندم نمیخوابه

🤣🤣🤣🤣اینو نگهداربزرگ شد نشونش بده😂😂

چرا دستشو بستی ؟بی زبون! رو ولش کن!

چرا اینجوری کردیش🙄😬

خواهر فک میکنه به اسارت گرفتیش خوب😂😂😂
خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط