دختررررررررر
والا پسر من که زیاد تکون نمیخورد فقط شبا که میخاستم بخوابم یه چند تا لگد میزد😁😁
پسر من خیلی لگد میزد جوری که با دوربین گوشیم ی ویدئو از مجموعه لگدهاش درست کرده بودم. ولی حیف پاک شد. و وقتی دنیا اومد تا الان یکسره میدوئه و میپره. شلوغیش از بارداریم مشخص بود
پسر من خیلی پاهاشو میکشید رو شکمم تجربه دختر و نداشتم ولی من میترسیدم تکون میحورد🥲پاهاش قشنگ معلوم میشد
آره راست میگه دختر خیلی تکون میخوره ولگداش محکمن😅ماهای آخر بارداریم داشتم آب میخوردم لیوان آبو تکیه دادم رو شکمم چنان لگدی زد آب لیوان ریخت رو لباسم و منیه لحظه شوکه شدم و نمیدونستم بخندم یا بترسم😂😂😂خیلی خاطره جالبی بود برام
والا من سر دخترم ک باردار بودم اینقدددد تکون میخورد میگن دختر زیاد تکون میخوره تا پسر ولی خب از نظر پزشکی این جفته که باعث چرخش بچه میشه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.