نگران نباش همون لحظه دردش بعد یه بار جیش میکنه خوب میشه
من دکترم گفت زیر شش ماه با من حرفشم نزن و من چون خیلی خیلی قبولی دارم گذاشتم هوا سردی.اما واقعا سخته
انقدری که آدم استرسشو میکشه سخت نیست
خیلی سخته منم استرسشو دارم هنوز نبردم
لطفا بردیش اطلاعات بده به ماهم
کجا میبری
حق داری منموقتی میخاستم ایهانوببرممردموزنده شدم😑😑ولی راحت بود ایشالله به سلامتی وراخت بگذره براش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.