استرس دارم دارم پسرمو میبرم ختنه دلم آشوبه

۶ پاسخ

نگران نباش همون لحظه دردش بعد یه بار جیش می‌کنه خوب میشه

من دکترم گفت زیر شش ماه با من حرفشم نزن و من چون خیلی خیلی قبولی دارم گذاشتم هوا سردی.اما واقعا سخته

انقدری که آدم استرسشو میکشه سخت نیست

خیلی سخته منم استرسشو دارم هنوز نبردم
لطفا بردیش اطلاعات بده به ماهم

کجا میبری

حق داری منم‌وقتی میخاستم ایهان‌و‌ببرم‌مردمو‌زنده شدم😑😑ولی راحت بود ایشالله به سلامتی و‌راخت بگذره براش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۴ ماهگی