غروب وقت ختنه پسرمو دارم 4.30انقدر استرس دارم

۳ پاسخ

بهش پاراکید بده قبلش نیم ساعت ۴۰دقیقه قبلش
پستونک ببر
یکم اب قند بریز تو شیشه شیر ببر
جغجغه و هرچی کع باهاش سرگرم میشه ببر حواسشو پرت کنی
برامن که خیلی سخت گذشت چون بزرگ شده همه چیو میفهمه🥲

چرا انقدر دیر😢

منمم امروز میبرمش😑

سوال های مرتبط

مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۴ ماهگی