۳ پاسخ

خودت اصلا نرو داخل اتاق برو بیرون مطب تموم شد برو داخل من سر جیش اولش انقدر گربه کردمو حال خودم بد شد پیشنهاد میکنم خودت نری

نگران نباش من روز سومی هست که پسرمو ختنه کردم ،لبین بی حسی بزنه یکم گریه میکننبعد آروم میشن سعی کن نیم ساعت با بی حسی فاصله بدی تا خوب بی حس شده باشه بعد از ختنه سریع به شیاف بده دکتر براش بزاره،شلوار نکن پاش فقط پوشک سایر بزرگ رو شل ببند براش.ان شاالله روز اول که بگذره فردا خیلی بهتره

عزیزم نگران نباش چیزی نیس زود تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۴ ماهگی