من از دیشب چند بار درد پریودی گرفتم ، ول کرده
خطرناکه ؟؟

۵ پاسخ

عزیزم اگه سونوت خوبه اوکیه نترس
من درد پریود داشتم دکترم گفت رحم داره جا باز میکنه

اب زیاد بخور

طبیعیه

حتمابادکترمشورت کن شایدانقباض داری

فک کنم درد گذرا اشکال نداره درد شدید خطرناکه ..عزیزم شما ان تی و انومالی جنسیت و یکی بهت گفت ؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری