همه چی بخور ....اگه نفخ نداره هر چی دوست داری بخور
همه چی غیر از حبوبات و بادمجون
صبحانه: کرم کنجد یا ارده ،شکلات صبحانه،تخم مرغ،پنیر،خامه ،کره
ناهار یا شام:آبگوشت،قورمه سبزی،ماکارونی،آش جو،شوید پلو و...
ماه های اول باید مراقب تغذیه باشی دیگه بعد کم کم شروع کنی همه چی خوردن ، سردی نخور چیزای نفاخ نخور
فقط سیر نخور چون طعم شیر رو بد میکنه
پیاز هم زیاد نخور
دکتر ب من گفت شیرگاو و گوشت گاو نباید بخوری چون شیرو بدمزه میکنه
همه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.