۷ پاسخ

همه چی بخور ....اگه نفخ نداره هر چی دوست داری بخور

همه چی غیر از حبوبات و بادمجون

صبحانه: کرم کنجد یا ارده ،شکلات صبحانه،تخم مرغ،پنیر،خامه ،کره

ناهار یا شام:آبگوشت،قورمه سبزی،ماکارونی،آش جو،شوید پلو و...

ماه های اول باید مراقب تغذیه باشی دیگه بعد کم کم شروع کنی همه چی خوردن ، سردی نخور چیزای نفاخ نخور

فقط سیر نخور چون طعم شیر رو بد میکنه
پیاز هم زیاد نخور

دکتر ب من گفت شیرگاو و گوشت گاو نباید بخوری چون شیرو بدمزه میکنه

همه چی

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری