۸ پاسخ

بزن موهاشو

با توجه به ضرر شیمیایی که داروی شپش داره یا موهاشو بزن یا دونه دونه از موهاش جمع کن

من دخترم اینجوری شدتراشیدم

از عطاری اسپری بگیر

داروی ضد شپش بخر از داروخونه بگو ک یک سالشم هست...دارو رو بزن حواستم باشه که تو چشمش نره بعد با شونه هاش جدا کن شپشارو‌تا جایی ک میشه بعدم وقتی خوابه بشین خودتم تمیز‌کنو‌ شپشارو‌ جدا‌ کن

چجوری گرفته؟!؟ بچه یه ساله؟؟؟

جداش کن خب برش داری میره دیگه جمع کنش

هیچ چیزی تاثیر نداره فقط باید دونه دونه تخم شپش رو از موهاش جدا کنی

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی