۴ پاسخ

من یادمه توی برگه آزمایش زده بود از 22، مال پسر من 8.8 بود

من دادم ولی نگاه نکردم دکترگفت خوبه

بله دادیم

هموگلوبین باید ۱۱ باشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی