مطمعنی؟؟ اگر اینطور باشه دکتر ممکنه زودتر بچه بدنیا بیارع
لیدی میل بخور
هم سونو خطا داره هم شاید پروتئین نمیخوری
بچه من تو ۳۸هفته یک کیلو ۹۰۰ دکتر نگفت وزنش کمه
بار اوله میشنوم عزیزم . خداروشکر هفته ات پایین نیست . دکتر نگفت علتش چیه و باید چکار کنی ؟
سلام پودر لیدی میل برای وزن گیری بچه عالیه بگیر بخور حتما
عه ، خب دختر فکر کنم باید بدنیاش بیاری، باز از دکترت بپرس
خطای سونو
تخممرغ .کباب .سالاد الویه .سالاد ماکارونی.اجیل اینا رو زیادبخور وزن بگیره بچت
احتمالا بار قبل درست اندازه نگرفتن
ی جا رفتی سونو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.