مال من. دو هفته خونریزی شدید. دارم هر دو سه روزی. ی بار. سونو گرافی دارم برام دعا کنید.
خانوما کیا تو هفته من شبا موقع خاب حالت تهوع میگیرید روزا ک اسن هضم نمیشه غذام اسن نمیتونم بخابم تا قرص بخورم خوب بشم خسته شدم سردرد هم گرفتم دستوپاهام بخ میشه
شیاف که خطر نداره برای کمک به نگهداری بچه اس
شیاف پروژسترون بذار ولی برو دکتر حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.