۴ پاسخ

مال من. دو هفته خونریزی شدید. دارم هر دو سه روزی. ی بار. سونو گرافی دارم برام دعا کنید.

خانوما کیا تو هفته من شبا موقع خاب حالت تهوع میگیرید روزا ک اسن هضم نمیشه غذام اسن نمیتونم بخابم تا قرص بخورم خوب بشم خسته شدم سردرد هم گرفتم دستوپاهام بخ میشه

شیاف که خطر نداره برای کمک به نگهداری بچه اس

شیاف پروژسترون بذار ولی برو دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری