۵ پاسخ

یکم طبیعی هست تو این سن
ولی علت هم داره مثلا بی محلی بهش .یا ببینه بقیه باهم حرف میزنند .. چیزی باب میلش نباشه

عزيزم بين بازه يك تا سه سالگي بچه ها بالاخره اين رفتار پرخاشگري رو تو يه زماني از خودشون نشون ميدن يكي تو سه سالگي يكي تو دو سالگي .مهم اينه كه باهاش لجبازي نكنيم و بهشون بگيم اين كار شما كسي رو ميزنيد ناراحت ميكنه وداون ناراحت ميشه و دردش مياد

دختر من خیلی خوب بود چندروزه دوباره سگش اومده😂😂😂

پسر منم ناراحت میشه یا گریه میکنه حرصی میشه میاد چنگ میندازه جیغ میزنه

نه والا به شدت مهربون ومودب ومهمان نوازه،اصلا پرخاشگری ندیدم ازش،مظلومه

سوال های مرتبط